Thursday, March 6, 2008

Amaran

Awas! jangan bawa anak anda ke zoo negara dan mungkin juga zoo taiping.


Peristiwa yg amat memeritkan ini berlaku kepada kawan aku sendiri Sham, ketika dia bersama anak bini melawat zoo baru2 nie. xsmpi bebrape ratus meter berjalan, dia terkejut dengan ape yang berlaku kat depan mate dia sendiri dan bini die cepat2 memeluk smbl menutup mata anak dia yg baru berumur 3thn. dengan perasaan tidak puas hati mereka terus keluar dari zoo smbl menyumpah2 pihak zoo dlm hati.

"Pihak zoo tak patut buat bende camnie, ramai budak kecik datang sini lagi2 time weekend..diaorang tak boleh disajikan dengan bende camnie" rungut Sham tanda protes pada aku. "aku nak dedahkan perkara nie kat paper" tambah dia sambil menunjuk gambar yg sempat dia snap sebelum keluar dari zoo.



























"Aku bukan ape cume aku taknak anak aku terpengaruh tue jer" kata2 terakhir dari Sham sebelum di tanduk oleh aku.

bangsat kau Sham hahaha.

No comments: