Thursday, December 11, 2008

Jururawat

Hari ni. Berhampiran opis aku ada satu kempen menderma darah.
Dan secara ajaibnya aku dapat idea nak update blog ni.



Dulu-dulu. Lebih kurang 4 5 tahun yang lepas aku temankan sorang member aku yang nak menderma darah.
Lalu terduduk la aku di atas kerusi sambil melihat darah mengalir dari lengan member aku.



Tiba-tiba..
Datang sorang awek duduk kat katil sebelah. Dia pandang aku dan aku pandang dia.
Sebagai lelaki yang budiman aku pun tegur dia.

Nak menderma ker?

A'ah.

Bagus-bagus. Ermm awak baring la situ.
Ni awak pasti ker nak menderma?

Yer la. Kenapa?

Takder pape.
Sekarang buka seluar awak.

Awek tu bangun sambil mengerutkan dahi.
Apsal lak nak buka seluar, encik?

Err awak nak derma dara, kan?

Lalu dengan gaya penuh marah dia keluar dari bilik tu.





Kesimpulannya. Pada hari tu aku dah membazirkan sejumlah darah yang boleh digunakan.
Jadi untuk menebus dosa silam aku akan menderma sejumlah darah sebentar lagi.
Mari.

8 comments:

ijan said...

ko penah menghisap dada x. kah kah kah...

alif-mikail said...

oit.. mahu kena saman dekat datuk sammy vellu karang.. hahahaha

aok memang melucah!

Wardrobe kita said...

Opss...para lelaki tgh mengumpat..aku segan dan terus berlalu pergi dengan muka yg agak pink2 skit..

182 said...

sultan:
dada?
wooo bahaye tu, boleh ketagihan beb..
heh..

alif:
hehe tak sengaja lucah..niat nak gurau2 jer..

qaseh:
ko segan aku lagi la segan huhu..

Anonymous said...

hahahaha kiyuuuuttt :p

BurungBelatuk said...

salam singgah n salam kenai...nice blog...

182 said...

.vv|na.:
haha tak kiut pun..
aku nyaris2 pengsan tengok darah huhu..

burungBelatuk:
salam..
terima kasih :)

Nad.is.me. said...

EEeeeEeeeEeeeeee.

PERVERT!!!!!!


=p