Wednesday, May 6, 2009

Kim Kaphan

Malam semalam.
Tengah bosan-bosan.
Aku belek la telefon canggih aku yang takde kamera mahupun skrin berwarna.
Tengok contact yang ada dalam tu.
Ternampak nama Kim.
Aku test la call.
Mana la tau kan dia dah tukar nombor. Boleh la aku delete nombor dia.

Sekali keluar caller ringtone XPDC.
Sah dia masih pakai nombor lama.
Cepat-cepat aku letak.
Takdenye aku nak dengar suara dia yang garau lagi berkahak.

Lebih kurang setengah jam lepas tu.
Dia misscall aku balik.
Disusuli dengan satu sms masuk dari Kim.

"Hai"








Kepala hotak dia la. Dia lagi awal delete nombor aku.

6 comments:

ijan said...

sah...! sah...! dia mesti ingat yg miss call dia tu awek...

peh... bila masa ko tukar2 no dengan dia ni...

Nad.is.me. said...

LOL.

Padanmukaaaaaa.

Aku pun tak suka when that happens. Irritated seh.

S.YanaZ said...

Ha.ha.

KIM bukan pe...tgh makan biskut Cap PingPong waktu lu col...

k.e.r.i. said...

kawan lupa kawan cenggini.

delete je lah. haha

Nad.is.me. said...

Eh eh!

NOMBOR AKU KAU SAVE TAK?!!!!

Lalz.

Unknown said...

hahhahaa
sib bek hai jer..

kalau die taep..

hai nk kenalan ngn i ke..
i sudi jer..


kekekekek