Friday, June 5, 2009

No Point

Dulu masa sekolah antara subjek yang aku lemah selain matematik, matematik tambahan, sains, geografi, sejarah, pendidikan agama, kemahiran hidup, akaun, perdagangan adalah subjek bahasa inggeris.

Paling menyampah bab menjawab soalan karangan. Ada sekali tu masa exam aku jawab soalan pasal masalah kebakaran hutan tapi rupa-rupanya pasal penebangan hutan secara haram. Entah macam mana otak aku berfungsi aku pun tak tau la.

Macam mengaji gak la kan walaupun tahu baca tapi maksud dia ntah satu benda tak paham.

Dan sekarang aku tengah berusaha menghabiskan satu buku kanak-kanak setebal lebih 500 mukasurat. Pening dowh.

6 comments:

Anonymous said...

boleh nyelahh ;)

Aku said...

Ala..buku kanak2..xdehal...satu page sebaris ayat jer...hehe..Hip..Hip

ijan said...

peh... buku lebih banyak gambar dari tulisan kan...

S.YanaZ said...

Sebelom baca buku, baca dulu doa peneranggg hati...
:P

Nad.is.me. said...

Kau baca harry potter eh?

manusia terlantar said...

Macam sume subjek je ko lemah masa sekolah..


Hi5!!