Sunday, August 16, 2009

The Chronicles of Padil

Ini adalah kisah tentang Padil (bukan nama sebenar sebab nama sebenar dia aku tak tau). Dia ni adalah salah seorang penghuni banglo melati, rumah aku duduk sekarang ni la (bukan banglo pun saja je nak riak).

Dia ni suka berbual sorang-sorang dah macam orang gila (sebab takde sorang pun nak layan dia berbual). Kalau dia bercakap takde hal lain kalau tak pasal dia nampak kereta sport kat jalan, program bodoh kerajaan , psp awek dia selalu rosak dan lain-lain cerita yang langsung tak lucah.

Seperti makhluk-makhluk lain, dia ni gemarkan internet. Oleh sebab takde laptop mahupun desktop (psp pun pinjam awek, apa barang) maka pilihan yang paling best adalah mencekau laptop penghuni lain. Dan yang selalu menjadi mangsa adalah laptop Basri (bukan nama sebenar tapi aku tau nama betul dia) mungkin sebab laptop dia sentiasa parking kat atas meja (atau mungkin banyak benda tak senonoh dalam tu).

Satu malam tu, macam biasa bila dia balik je terus nak online tapi kali ni laptop Basri takde. Tanpa segan silu dia cari beg Basri terus keluarkan laptop, letak atas meja dan pandang aku dengan muka pelik.

Bro, bateri dia mana haa?

Seperti kebiasaan aku diam je. Dia bukak lagi beg Basri dan kali ni dia keluarkan cooling pad plak. Dengan yakin dan konfidennya dia cuba masukkan bendalah tu kat ruang bateri.

?????

Apa ker bengap la.







Kalau The Testicle of Padil, ok tak.

4 comments:

ijan said...

kepala hotak... kalau tu pun tak dapat nak bezakan macam mana nak amik test PTD ni...

juAn said...

dl mula2 aku dengar name cooling pad tu aku igt benda tu tuala wanita yg nyamannn...

Anonymous said...

hahahaha apa ke mungik la kawan ko tu.. takpe2 sian dia. bajet kiut kot bimbo cmtuh..

Unknown said...

wakakakaka.. bateri n cooling pad pon x dapat beza ka...