Thursday, October 9, 2008

Walaikumsalam

Setelah sekian lama aku menunggu menanti mewaiting dengan penuh kesabaran. Akhirnya hari ni, 9hb Oktober 2008 penantian itu telah berakhir. Dan dengan rasa bangga serta takburnya aku mengumumkan aku dapat duit raya.

Heh terasa aku ni muda remaja la plak.

Agak-agak apa patut aku buat dengan duit tu.

1. Membuka bisnes kecil-kecilan lantas menjadi bisnes besar-besaran satu hari nanti. Langsung menjadi jutawan muda dalam sekelip mata.

2. Simpan jadi kenang-kenangan sehingga 40 tahun akan datang lalu menjual semula bila mana nilai duit tu melambung tinggi sehingga mencecah berbillion-billion dollar.

3. Melabur kat Dana Future, AB Fund dan sebagainya hehe..





Hingus aku meleleh tak berhenti-henti sebab rasa terharu yang amat sangat.

9 comments:

Nad.is.me. said...

Poyo je hingus meleleh tak henti-henti. Hehehe. :p

Selamat Hari Raya!

ijan said...

aku rase ko patut bg kat aku duit tu supaya aku dpt mendalami cam mane perasaan ko skrg...

Ami said...

Guna duit tu beli tisu, lap hingus kau yg meleleh tu.

Denanz ... said...

kalau terharu ... hingus meleleh ke?
erk ...

alif-mikail said...

Nah! tisu!(tisu jamban!)

apa aok ingat rm50 tu boleh beli satu lot saham ke?

tukar jadi minyak pun baru baru dapat 20 liter lebih... huuuu..

ting! ting! ting! ais kacang...! air batu campur!

Ojie said...

satu je aku nk tanya..berapa nilainya 'duit raya' itu?

muahahahhahaha..

simpan beb..nnt melambung tinggi nilai dia..ko jual blk boleh terus jadik kaya raya..

*aku tau ko bangga dan terharu tp jgn sampai ingus meleleh atas meja..pengotor nama nya tuh..

HA HA HA..

182 said...

otak belacan:
terharu punya pasal tu yang jadi macam tu hehe..

selamat hari raya gak..

sultan:
aku takut ko tak dapat handle perasaan tu jer nanti..

ami:
hingus tu satu kenangan gak mana boleh di lap aku nak biarkan jer..

denanz:
ehh ko tak pernah tengok naruto ker?

alif-mikail:
sebab tu la aku kena melabur secara berhemah hehe..

air batu campur abis dah sok aku tukar yang lain la ceh..

ojie:
duit tu memang mempunyai nilai estetika yang tinggi haha aku tau ko jeles sebenarnya kan..

ehh mana ada meleleh atas meja, hingus tu meleleh kat baju la..ngehehe..

Wardrobe kita said...

elehh..alang2 nk banggakan duit raya tu,bg tau la nilai dia..ade sebanyak nilai 3,negeri sembilan?

dah..aku x ska budak hingusan..masam..

182 said...

mana boleh bagitau nanti ko nak sikit..

aku budak hingusan yang wangi tau tak hehe..