Thursday, July 24, 2008

Semua lelaki sama

Situasi satu.

U ikut I balik rumah. Tidur dengan I. I nak di belai, di manja.
I love you.

Situasi dua.

Sorry tak angkat your call. I tak perasan tadi.
Yang sebenarnya sedang menghantar rakan seofis pulang ke rumah.

Situasi tiga.

Hye, u tengah buat apa tu?
5 minit lepas tu. Hey, u dah makan ker belum. Jangan lupa makan tau.
Setengah jam kemudian call lagi. U sibuk ker? jangan la rajin sangat yang.

Kesimpulan.

Situasi satu : Lelaki macam ni jujur orangnya errr tapi..
Situasi dua : Lelaki ni menipu tapi sebenarnya baik hati. Bukan penipu tapi menipu, beza tau.
Situasi tiga : Lelaki begini penyayang, prihatin tapi kadang-kadang menyakitkan hati.


Yang mana kamu pilih?
Mana mungkin perangai setiap lelaki sama.
Kan.

It could take you sometime to find someone, right?

Kerana hidup tidak seindah drama.




Aku tengah layan cerita sekarang. Best woo.
Maksud aku bukan sekarang yer. Sekarang aku kat ofis.

8 comments:

ijan said...

aku dlm ketegori no 4 la...

situasi 4: Lelaki begini penyayang, prihatin dan suci.

ala... ko pun tau aku cam ne. ur my pren kn. hihihi...

Ojie said...

"It could take you sometime to find someone, right?"
kenapa aku tiba2 sgt terasa dgn ayat nih?

ada ke lelaki yg ditakdirkan utk aku?
hahaha aku benci ckp psl nih..
huhu..

kuIna said...

biar kan...

182 said...

sultan:
suci abis ko ni..
hehe..

ojie:
ish mesti la ada..
do not worry, okay..

kuina:
abaikan..
macam lagi best jer hehe..

Denanz ... said...

mesti ada kategori lelaki ke-4. yang tak termasuk dalam situasi satu dua tiga. yang ke-4 ni mesti "perfect" kot?

182 said...

denanz:
ada sampai ker seratus lebih sebenarnya hehe tapi aku malas nak menaip lagipun tu semua bukan point aku, point aku ada dekat ujung-ujung..

Ojie said...

ye aku dpt tangkap apa yg ko cuba nk sampaikan..
sbb tuh aku sgt2 terasa ngn ayt ko tuh..
huhu..

182 said...

ojie:
sama-sama la kita ambil iktibar..