Thursday, November 20, 2008

50 sen

Semalam. Akibat hujan lebat aku dan sorang lagi member terperangkap kat kedai makan. Berjam-jam gak la duduk kat sana nak tunggu hujan berhenti.

Tengok tv dah, usha awek dah, makan dah, air pun siap bertambah, berborak sampai dah takder benda nak bual pun dah, mencarut tanpa sebab pun dah.
Bosan gila.
Last2 aku ambil satu suratkhabar. Baca ruangan sms dalam tu. Aku tergelak.

Oi kau baca paper ker ko baca Apo?
Tegur member aku.

Hehe cuba ko baca ni.

" Drama Puaka Niyang Rapik banyak watak hantu ada yang muka macam Ultraman, ada yang gigi macam garpu ada yang macam orang utan dari Bang Bang Boom peliknya mana ada hantu siang hari. " sms dari ABC.







Mumbazir.

8 comments:

ijan said...

ah... puaka niyang rampok tu x best sgt la. baik ko tgk bilik no 13...

igt... mlm ni bilik no 13 di tv 2 kul 9 mlm. mlm ni nye episod x silap aku ada eman manan ngan harun salim bachik...

Nad.is.me. said...

Apakah?

Saya sangat tak get it.
*blur sotong mode*

l.i.f.e said...

isks...aku takut tgk cerita seram. walaupun matahari kat luar tu terang benderang. nanti malam mcm terasa depa menjelma je dlm tidur aku. tsskkss

Ojie said...

aku xlayan sgt puaka niyang rapik..antu dia ngarut..x seseram kekasihku seru..huhu

182 said...

sultan:
ah puaka niyang rapik ker bilik no 13 ker dua2 aku tak tengok..aku layan citer blue jer skang ni..

huahuahua..

otak belacan:
err ko tak paham yang mane?
puaka niyang rapik tu citer kat tv3 la..

l.i.f.e.:
menjelma dalam tidur takper jangan dia menjelma sebelah katil sudah..mau pengsan di tempat kejadian klu camtu..

ojie:
tengok nama jer dah tau tu citer mengarut..layan heroes lagi bagus..

Nad.is.me. said...

Loohhhh.. citer kat TV3 rupanya. Padanlah tak paham. :p

Al Hadi said...

wakakaka! gila hantu gigi garpu

182 said...

otak belacan:
ko nak kena belacan?
hehe..

pengejar masa:
gigi garpu beb memang tak seram langsung..