Sunday, November 30, 2008

Gila (?)

Saya akan tunggu hingga pasti ia hanya khayalan.



Seminggu dua ni saya agak sibuk dengan kerja. Sibuk dengan orang lain. Sibuk dengan hal sendiri. Sibuk dengan segala benda. Saya tidak sepatutnya sibuk.

Sibuk menjadikan saya kosong. Kosong di dalam. Kosong di kepala. Kosong di hati. Kosong.

Kosong membuatkan saya hilang. Hilang segala rasa. Hilang segalanya.



Saya akan tunggu hingga pasti kamu hanya khayalan.





Owh. Saya tak akan buat entri sebegini lagi.

Damn.

5 comments:

ijan said...

nnt bile tibe time x bz terpaksa la wat2 bz plak. haha...

Anonymous said...

buat je entri macam ni 100. konfem ada je yang baca :)

182 said...

sultan:
tu wajib beb haha..

.vvy|na.:
tapi kalau ada 100 orang yang baca lagi best huhu..

biskutrajin said...

aku rase name kate winslate dlm cite ni tangerine kan?kan?

Nad.is.me. said...

Kau ni apa hahhh asik emo-emo jer cam ni. Menciiiii.

Awek mana dah tinggalkan kau? Takpelah, aku kan ada. Kekekeke. :p