Sunday, August 31, 2008

Agama dan Bangsa

Oleh kerana tiada sesiapa membekalkan aku waktu berbuka dan waktu imsak kepada aku maka terpaksalah aku dengan usaha sendiri membuat jadual sendiri.

Berikut adalah waktu berbuka puasa bagi aku dan kawasan yang aku berada.

Isnin - Jumaat : antara jam 1.00 hingga 2.00 petang
Sabtu dan Ahad : 5 minit lepas celik mata.

Waktu imsak tak payah la sebab aku bukan bersahur pun.

Eheh.

........................

Ok, sekarang sebut secara berbisik..

1

2

3





Yusuf Taiyoob!!

7 comments:

ijan said...

kalo ko buka dr kul 1 sampe 2 kire ko terawih dlm kul 330 la. sape ada kat msjid time tu. haha...

Anonymous said...

Laa...lu ponnn ikut jadual buka pose 'geng jahat' 2 Hijau.
Boleyyy ler lu suh Navin belikan nasik, bro.

*Arwah mak gua cakap, ikut pesanan che gu*

BTW Yusuf Taiyoob tuhhh dia punyer iklan...mak aiii...berdengung!

Ojie said...

ni time bukak pose kt kl ke? kalo kt kg aku nk tenguk ada berani ke idak nk buka time gini..hahaha

biskutrajin said...

ni time bebuka pose yg same ngn bulan Jan smapi Dec kecuali September..hahha

182 said...

sultan:
ramai wei terawih time tu..
cuma dorang bukan terawih kat masjid tapi kat restoren nasi kandar kat segambut..
ngahaha..

s.yanaz:
oit aku yakin geng2 tu bila naik darjah 3 sebaik malaikat..

ojie:
ni kat kl jer..
kalau aku apply jadual ni kat kampung mampus dengan selamba kena penampar jepun ngan mak aku hehe..

biskutrajin:
september pun tak terkecuali la..

yoshz said...

ko duduk mana? macam best jer waktu berbuka kat situ?

182 said...

aku duduk kat sempadan mexico - jepun..ko menetap la kat sini kalau nak berbuka awal..