Tuesday, August 5, 2008

Dah lama



Today i will step out of your past.









Sigh;

11 comments:

Ojie said...

Ikhlas kah dgn pernyataan itu?

ijan said...

be strong brader...

ok la klip tu. xde suara pun aku bole cam phm...

182 said...

ojie:
dah lama aku pikir, ikhlas dah macam bukan benda yang penting..

sultan:
strong? eheh tak tau la bole ker tak..tangan aku dah sangat gatal..

♥~ir@~♥ said...

terbang bebas kat sini

182 said...

ira:
aku rasa macam nak baring-baring jer..

Ojie said...

ikhlas itu masih penting..pada aku la..sbb bende tuh yg aku masih pegang dr dulu sampai skrg..tanpa keikhlasan, semuanya tidak bermakna..

just my 2 cents..maaf kiranya ada yg tidak bersetuju..

182 said...

ojie:
yer, aku setuju tapi tu semua bergantung pada situasi dan keadaan kot..aku rasa la..

Ojie said...

bila dia berwarna putih, dia jd pelik pula :-)

182 said...

warna hitam dah ramai sangat yang pakai rasa dah tak seronok :)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam, klip tu x der sore lah dik

182 said...

crazy beautiful88:
salam,
ehh ader la hari2 saya dengar, speaker rosak kot..