Friday, August 8, 2008

Motivasi Diri

Dalam masa seminggu ni aku mengalami gangguan emosi. Banyak perkara berlaku yang tak di jangka. Ada yang aku boleh terima ada yang agak susah nak dinilai oleh otak aku.

Aku kadang-kadang malas nak berfikir. Tekanan memang boleh membuatkan otak aku kurang berfungsi lalu membuat pertimbangan yang salah.

Namun, setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian. Kini, aku dah tahu apa kesilapan aku. Aku kekurangan di dalam.






















Stokin

Seluar dalam

Singlet







Aku kekurangan di dalam. Haha..

11 comments:

♥~ir@~♥ said...

apa jer la yg ko merepek nih..hehehe

ijan said...

ala... benda2 tu bkn penting sgt pun. xde pun xpe. hahaha...

S.YanaZ said...

182,
Kekurangan yg boleh diabaikannn buat sementara waktu...

ha.ha.

182 said...

ira:
nmpknyer aku lum waras lg hihi..

sultan:
hotak ko x penting..
ni dah macam perkara idup mati ko tau..

s.yanaz:
update, selai boxer aku koyak semalam masa bersukan..
x bole nak abai dah huhu..

Ojie said...

hujung minggu telah berlalu..
jd nya yg kekurangan di dalam sudah bertambah kah?
hahahahaha..

Denanz ... said...

buat macam p.ramlee. yg dlm tu lubang2, koyak rabak pun belasah jugak. haha.

182 said...

ojie:
lum lagi la hehe aku perlukan motivasi yang tinggi untuk menambah kekurangan itu..

denanz:
memang aku buat macam tu pun ahaks..

kuIna said...

tanya sama pokok apa sebab goyang nanti jawab pokok angin yg datang...

tanya sama hati apa sbb sayang, nanti jawab hati cinta yg datang..

tanya sama diri apa yg terkurang... nanti jawab hati... lu fikir la sendiri!

182 said...

kuina:
ala lu lambat la, gua dah pikir sendiri pun eheh..

biskutrajin said...

ceit...wat suspen je..heheh

182 said...

biskutrajin:
aku pun suspen gak sebenarnye hehe..